Yeni dönem! Düşük gelirliye az, yüksek gelirliye yüksek fatura
Doğal gaz ve elektrik faturalarıyla ilgili yeni bir düzenleme üzerinde çalışıldığı iddia edildi. Bu kapsamda hükümetin düşük gelirli haneleri daha düşük faturalarla desteklemeyi amaçladığını ve uygulamanın, gelir veya tüketim arttıkça enerji tarifelerinin kademeli olarak artabileceği anlamına geleceğini söyledi.
Mayıs ayına gelinmesiyle, 2023 yılı Nisan ayında başlatılan ve yaklaşık 25 metreküpe denk gelen doğalgaz desteği sona erdi. Doğalgaz ve elektrik faturalarına zam gelip gelmeyeceği merak edilirken ABD merkezli Bloomberg, çarpıcı iddiayı duyurdu. Habere göre, gelir grupları için farklı doğalgaz ve elektrik tarifeleri belirleme planı üzerinde çalışılıyor.
Bakmadan Geçme
Kırmızı bültenle aranıyordu Bodrum’da kıskıvrak yakalandı
Fethiye’ye Dev Çin Çıkarması
Fethiye Belediyesi’nden gassallık kursiyerlerine uygulamalı eğitim desteği
Fethiye Hava Durumu 24 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Geliyor
Marmaris’te ücretsiz diyetisyen hizmeti başladı
Önder Akdenizli, Seydikemerspor’da 3 Yılda Hayata Geçirilen Projeleri Anlattı