- Haberler
- Asayiş
- Yeni aldığı Peugeot marka arabası önce 4 kere servise girdi sonra otoparkta alev aldı
Yeni aldığı Peugeot marka arabası önce 4 kere servise girdi sonra otoparkta alev aldı
Sıfır Peugeot Rifter satın alan Burak Kaldırımcı, 2 ay içinde yaşadığı sorunlar sonrası aracının kapalı otoparkta alev aldığını ve çözüm bulamadığını söyledi.
“1 ay içinde 4 kez aracımı servise götürdüm”
5 Şubat'ta Peugeot marka Rifter model aracı satın aldığını belirten Burak Kaldırımcı, 2 ay içinde araçla ilgili sorun yaşamaya başladığına değinerek, "Ankara, Göral, Ümitköy ve Balgat servislerine gittim. Aracım servislere her seferinde çekiciyle ve yoğun mazot kokusuyla giriş yaptı. Her seferinde ustalar ilgilendi ancak benim sorunum bir türlü çözülmedi. Yaklaşık 1 aylık bir servis sürecim oldu. 1 ay içinde 4 kez aracımı servise götürdüm" diye konuştu.
-
peugeot rifter yangın
-
ankara araç mağduriyeti
-
sıfır araç servis sorunu
-
kapalı otopark araç yangını
-
peugeot müşteri hizmetleri şikayet
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor