Yaşlı kadının pazarda kaybettiği cüzdanı bulup evinde teslim ettiler
Antalya'da Teomanpaşa Kapalı Semt Pazarı'nda alışveriş yapan 75 yaşındaki yaşlı kadının kaybettiği cüzdan, Kepez Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerince bulunarak sahibine evinde teslim edildi.
Kepez Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Teomanpaşa Mahallesi'nde 2220 Sokak'ta oturan Fatma teyzenin kapısını çaldı. Ekipler, "Fatma teyzem, kaybettiğin cüzdanını getirdik" diyerek içerisinde nüfus cüzdanı, otobüs kartı ve bir miktar para bulunan cüzdanı sahibine teslim etti. Yaşlı kadın da zabıta görevlilerine sarılarak, "Sağ olun evlatlarım, Allah sizden razı olsun" dedi.
Fatma Gürocak, alışveriş için pazara gittiğini, bir süre sonra cüzdanının olmadığını fark ettiğini söyledi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı