- Haberler
- Asayiş
- 'Yaptıklarımızdan pişman değiliz, aklımız yapamadıklarımızda' dediler 220 bin lira ceza yediler
'Yaptıklarımızdan pişman değiliz, aklımız yapamadıklarımızda' dediler 220 bin lira ceza yediler
Jandarma ekiplerinin dur ihtarına uymayarak kaçan motosiklet sürücü yakalandığında yaptıklarından pişman olmadığını söylerken, arkadaşı 'Aklımız yapamadıklarımızda' dedi. Yapılan denetimlerde jandarma ekipleri tarafından 4 motosiklet sürücüsüne 220 bin lira para cezası kesilirken 1 motosiklet trafikten men edildi.
Edinilen bilgiye göre, Manavgat Atatürk Stadı önünde küçük yaşta çocukların plakasız motosikletler kullandığı ihbarı Manavgat İlçe Jandarma Komutanlığı Trafik Tim Komutanlığı ekiplerini alarma geçirdi. Atatürk Stadı önünde drift pistine giden yol üzerinde uygulama yapan jandarma trafik ekipleri kısa süre içerisinde yaşı küçük sürücülerin kullandığı, plakasız, abartılı egzozlu 4 motosiklete 220 bin liranın üzerinde ceza uyguladı.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı