Yangın mağduru arıcılara Muğla Büyükşehir'den can suyu
2024 yılında Muğla'da yaşanan orman yangınlarında ormanların yanı sıra tarım arazileri, ormanlık alanlardaki arı kovanları ve tarımsal sulama ekipmanları da büyük zarar gördü.
Menteşe ilçesi Sarnıç Mahallesi'nde yaşayan ve yangından büyük zarar gören arıcılar, Büyükşehir Belediyesi’nin sağladığı desteklerin kendileri için hayati önem taşıdığını belirtti. Eyüp Şahin "240 kovanım vardı hepsi gitti. Şimdi Büyükşehir Belediyemiz sağ olsun boş kovan, ekipman falan verecek. Çok teşekkür ediyoruz belediyemize" dedi.
Arıcılardan Atilla Durgut, "Bir tır arı vardı bende. 380 arıdan hiçbir şey kurtaramadım. Ahmet Başkanımdan, Büyükşehir'den Allah razı olsun. Teşekkür ederim" dedi.
-
muğla haberleri
-
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras
-
arıcılık
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
arı kovanı
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü