Volkan Demirel: 'Çalışmalarımızın karşılığını aldık'
Bodrum Futbol Kulübü Teknik Direktörü Volkan Demirel, Sivasspor karşısında galip geldikleri için çok mutlu olduğunu belirterek, 'Çalışmalarımızın karşılığını aldık' dedi.
“Penaltı çok netti”
Penaltı pozisyonunun çok net olduğunu söyleyen Demirel, “Penaltı çok netti, herkes de gördü ama tabii ki VAR’da biraz daha uzun bakılıyor. Tüm detayına kadar bakılıyor, öncesine sonrasına. Ama biraz daha kısalması gerekiyor çünkü bizler de yani orada ekran var görüyoruz neyin ne olduğunu. Tabii ki hakemler ekranların tamamına baktıkları için biraz uzun sürebilir ama biraz daha sürenin kısalması lazım. Ama onlara saygı göstermek lazım. Penaltılı ya da penaltısız bir şekilde bugün kazandık” ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı