• Haberler
  • Spor
  • Verilen sözlerin ardından Muğlaspor taraftarlarının açlık grevi sona erdi

Verilen sözlerin ardından Muğlaspor taraftarlarının açlık grevi sona erdi

Bu yıl 1. Lig'de mücadele verecek Muğlaspor'a yeterli maddi desteğin gelmemesi iddiasıyla Menteşe Sınırsızlık Meydanı'nda 3 gün önce taraftarlar tarafından başlatılan açlık grevi, Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın taraftarlarla bir araya gelmesinin ardından sona erdi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!