- Haberler
- Asayiş
- Vali Yiğitbaşı'ndan 18 saattir yanan fabrikadaki söndürme çalışmalarına ilişkin açıklama
Vali Yiğitbaşı'ndan 18 saattir yanan fabrikadaki söndürme çalışmalarına ilişkin açıklama
Afyonkarahisar Valisi Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı, orman ürünleri üretimi yapan fabrikada çıkan yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için başlatılan araştırmanın sürdüğünü kaydederek, 'İşletme sahibimiz ile görüştük, ciddi bir maddi hasar var. Fabrikada ki bütün ürünlerin yandığını söyleyebiliriz. Dün de belirtmiştik tesellimiz can kaybı ya da yaralanmanın olmaması ama gönül isterdi ki bu denli maddi kayıpta olmasaydı' dedi.
Vali Yiğitbaşı, "Şuan itibari ile toplamda 84 itfaiye aracı, 168 personel aracı bulunmakta. Dün geceden bu yana ise 108 araç ve 232 personel ile özverili bir şekilde yangına müdahale edildi. Kolluk kuvvetlerimiz olayla ilgili gerekli incelemelerini sürdürüyor. Aydın İl Jandarma Komutanlığı’ndan gelen 2 helikopterde havadan yangına müdahale ediyor. Şuan için korkulacak bir şey yok" dedi.
-
Afyonkarahisar
-
fabrika yangını
-
OSB
-
Vali Kübra Güran Yiğitbaşı
-
helikopter müdahalesi
-
maddi hasar
-
mobilya esnafı
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor