- Haberler
- Asayiş
- Vali Yiğitbaşı'ndan 18 saattir yanan fabrikadaki söndürme çalışmalarına ilişkin açıklama
Vali Yiğitbaşı'ndan 18 saattir yanan fabrikadaki söndürme çalışmalarına ilişkin açıklama
Afyonkarahisar Valisi Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı, orman ürünleri üretimi yapan fabrikada çıkan yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için başlatılan araştırmanın sürdüğünü kaydederek, 'İşletme sahibimiz ile görüştük, ciddi bir maddi hasar var. Fabrikada ki bütün ürünlerin yandığını söyleyebiliriz. Dün de belirtmiştik tesellimiz can kaybı ya da yaralanmanın olmaması ama gönül isterdi ki bu denli maddi kayıpta olmasaydı' dedi.
-
Afyonkarahisar
-
fabrika yangını
-
OSB
-
Vali Kübra Güran Yiğitbaşı
-
helikopter müdahalesi
-
maddi hasar
-
mobilya esnafı
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı