Vali Akbıyık, Yatağan Hükümet Konağı'nı inceledi
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Yatağan ilçesinde yapımı hızla devam eden ve tamamlanma aşamasına gelen yeni Hükümet Konağı binasında denetlemelerde bulundu.
Vatandaşlara daha modern ve hızlı hizmet sunulması amacıyla inşa edilen binanın, ilçenin ihtiyaçlarını uzun yıllar karşılayacak kapasitede olduğu vurgulandı. Hükümet Konağı’nın kısa sürede hizmete girmesi için titiz bir çalışma yürütüldüğünü belirten Vali Dr. İdris Akbıyık, eksikliklerin hızla giderilmesi ve binanın teslim sürecinin hızlandırılması yönünde talimat verdi.
Bakmadan Geçme
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü
Muğla MÜSİAD, Denizli Şubesinin yeni hizmet binası açılışına katıldı
Muğla’daki Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor
Fethiye Salı Pazarı’nda yazın etkisi: Tezgahlarda sebze ve meyve çeşidi yoğunluğu
Muğla Büyükşehir enerjideki yönünü güneşe çevirdi