Vali Akbıyık: 'Muğla'da huzur ve güvenlik için 7/24 görev başındayız'
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Muğla'nın huzurlu ve güvenli bir kent olduğunu belirterek, 2025 yılının ilk yedi ayına ait güvenlik verilerini paylaştı. Vali Akbıyık, trafik denetimlerinden uyuşturucu ve siber suçlarla mücadeleye kadar geniş bir yelpazede yürütülen kapsamlı çalışmaları anlattı.
Kadın ve turizm güvenliği öncelikli konular arasında
Kadına yönelik şiddetle mücadele kapsamında KADES uygulamasının tanıtımıyla 17 bin 295 kadına ulaşıldığını aktaran Vali Akbıyık, "Kadına El Kalkamaz" projesiyle de 10 bin 476 erkeğe bilgilendirme yapıldığını belirtti. Turizm güvenliği çerçevesinde ise ruhsatsız müzik yayını yapan ve kaldırım işgali yapan işletmelere idari para cezaları uygulandığını, Sahil Güvenlik Komutanlığı tarafından da 1130 tekne ve yatın denetlendiğini bildirdi.
-
Muğla Valisi İdris Akbıyık
-
Muğla güvenlik raporu
-
trafik denetimleri
-
uyuşturucuyla mücadele
-
kadın güvenliği
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı