Vali Akbıyık bayramda güvenlik güçleri ile bir araya geldi
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Ramazan Bayramı vesilesiyle Muğla İl Emniyet Müdürlüğü ve Muğla İl Jandarma Komutanlığı personeliyle bir araya gelerek bayram sevincini paylaştı.
Ziyaret sırasında personelle yakından ilgilenen ve samimi bir sohbet gerçekleştiren Vali Dr. İdris Akbıyık, "Yeryüzü cenneti Muğla'mızda var olan huzur ve güven ortamının devamlılığı için gece gündüz demeden fedakarca görev yapan kahramanlarımızla bir aradayız. Vatandaşlarımızın huzur içinde bir bayram geçirmesi için sergilediğiniz özveri takdire şayandır "dedi.
Bakmadan Geçme
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu