- Haberler
- Asayiş
- Vali Akbıyık: '6 bin 941 güvenlik görevlimiz ile Muğla'nın huzurunu sağlamaya çalışıyoruz'
Vali Akbıyık: '6 bin 941 güvenlik görevlimiz ile Muğla'nın huzurunu sağlamaya çalışıyoruz'
Muğla'nın Huzuru Güvenlik Toplantısı, Muğla Valisi İdris Akbıyık başkanlığında gerçekleştirildi. Vali Akbıyık, 'Muğla'da sıfır olay arzusu ile çalışıyoruz. Muğla'nın huzuru, Türkiye'nin huzuru diyoruz. En huzurlu turizm şehri olmak için tüm ekiplerimizle var gücümüzle mücadele ediyoruz. 6 bin 941 güvenlik görevlisi ile Muğla'nın huzurunu sağlamaya çalışıyoruz. 2024, 2023'ten çok daha başarılı geçti. Fakat isteğimiz hiç olay yaşamamak' dedi.
Vali İdris Akbıyık, "Aranan şahıslarla ilgili ciddi yakalamalarımız var. Trafik güvenliği çok önemli. Türkiye'de en çok motosiklet kullanılan illerdden birisiyiz. Kazaların çoğu motosiklet kazası oluyor. Kontrollerimizi sıklaştırıyoruz. Emniyet ve jandarma ekiplerimizin projeleri var. 10 milyon yerli ve yabancı turist ağırladık. Bu kapsamda Muğla'nın huzuru Türkiye'nin huzuru diyoruz" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor