Vali Akbıyık, 2026 yılını Muğla'da 'Gençlik Yılı' olarak ilan etti
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, 2026 yılını Muğla'da 'Gençlik Yılı' olarak ilan etti. Gençlere yönelik eğitimden spora, kültür-sanattan teknolojiye kadar birçok alanda proje ve etkinlik hayata geçirilecek.
Vali Akbıyık, gençlerin sosyal, kültürel ve kişisel gelişimlerine katkı sunmayı hedeflediklerini belirterek, eğitimden spora, kültür-sanattan teknolojiye uzanan geniş bir yelpazede etkinlik ve projelerin hayata geçirileceğini söyledi. Gençlerin her alanda desteklenmesinin, Muğla’nın geleceği açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı