• Haberler
  • Güncel
  • Vali Akbıyık, 2026 yılını Muğla'da 'Gençlik Yılı' olarak ilan etti

Vali Akbıyık, 2026 yılını Muğla'da 'Gençlik Yılı' olarak ilan etti

Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, 2026 yılını Muğla'da 'Gençlik Yılı' olarak ilan etti. Gençlere yönelik eğitimden spora, kültür-sanattan teknolojiye kadar birçok alanda proje ve etkinlik hayata geçirilecek.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!