Üzümde bu yıl yüzde 25 rekolte bekleniyor
Üzümü ve pekmezi ile ünlü olan Antalya'nın Akseki ilçesinde hasat mevsimi yaklaşıyor. Üzüm bağlarında koruklar kızarmaya başlarken, temmuz ayı sonunda erkenci üzümde ürün alınması bekleniyor. Geçen yıl yüksek rekolte elde eden üretici, bu yılda rekoltede yüzde 25 civarında artış bekliyor.
“Yüzde 25 rekolte bekleniyor”
Geçen yılda çok iyi bir rekolte elde ettiklerini söyleyen Öztürk, "Bu yıl da geçen yıla göre ürünlerimiz yüzde 25 civarında rekolte elde edeceğiz. Geçen yıla göre üzümlerimiz hem verim, hem kalite anlamında daha güzel. Gerçi Türkiye genelinde Manisa tarafında sıkıntı varsa da bizim buralarda oraya göre bir tık daha iyi. Allah'a şükür emeğimizin karşılığını alacağız. Umudumuz o. Şu anda bir aksilik yok. Tek korkumuz tek sıkıntımız aslında kuşlar. Kuşla mücadelede sıkıntı yaşıyoruz. Kuşlardan çok dertliyiz" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor