Uygulamayı görünce yaya kaçmayı denedi, yine yakalandı
Alkol uygulaması sırasında aracını yol ortasında bırakarak kaçmaya çalışan sürücü, polis ekiplerinin takibi sonucu 1.58 promil alkollü yakalandı ve 9 bin lira para cezası kesildi.
Bursa İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri kent genelinde farklı noktalarda yaptıkları alkol uygulamalarıyla trafik canavarlarının önünü kesmeye devam ediyor. Son olarak merkez Osmangazi ilçesi Çekirge Caddesi üzerine uygulama yapan ekipler, uygulama noktasından 300 metre geride bir aracın dörtlüleri yanık vaziyette bırakıldığını tespit etti.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Motosiklet Sürücülerine Uyarı: Jokey Kaskına Ceza Var, Güvenli Kask Hayat Kurtarıyor
AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Kadir Sarıhan’dan Babalar Günü Mesajı
Fethiye'de Denize Atlarken Ağır Yaralanan Gençten Acı Haber
Göcek’te Kasaplar Yaz Sezonuna Hazır: Yatlar ve Tatilciler İçin Geniş Ürün Yelpazesi
Fethiye'de kapı gıcırtısı kavgasında hayatını kaybeden baba toprağa verildi
Valilikten Marmaris yangını sonrası kritik uyarı: 'Yangınların büyük kısmı insan kaynaklı'