Uygulamadan kaçtı, polis yakaladı... Cezayı duydu, 'Yandık yandık' dedi
Bursa'da alkol denetiminde polis ekiplerinin 'Dur' ihtarına uymayan sürücü kaçmayı denedi. Takip sonucu yakalanan sürücü, 232 bin lira para cezası yediğini duyunca 'Yandık' diye sitem etti. O anlar kameraya yansıdı.
Bursa İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri kentin farklı noktalarında yaptıkları alkol denetimleriyle trafik canavarlarına geçit vermiyor. Son olarak Kent Meydanı'nda denetim yapan ekipler, 16 LOG plakalı otomobilden şüphelendi. Şüphe üzerinde durdurmak istedikleri araç, 'Dur' ihtarına uymayarak kaçtı. Bunun üzerine aracın peşine düşen ekipler, noktadan 5 kilometre ileride aracı aldı. Tekrar uygulama noktasına getirilen sürücüye, burada ceza kesildi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları