- Haberler
- Asayiş
- Üreticilere 2 milyon liralık cevizin parasını ödemeyen şüpheliler alkışlarla adliyeye sevk edildi
Üreticilere 2 milyon liralık cevizin parasını ödemeyen şüpheliler alkışlarla adliyeye sevk edildi
Üreticilere yaklaşık 2 milyon lira değerinde 12 ton cevizi aldıktan sonra parasını ödemeyerek dolandıran 11 kişi, jandarma ekiplerinin düzenlediği 'Çetin Ceviz' adlı operasyonla yakalandı. Şüpheliler adliyeye sevk edildikleri sırada ailelerinin alkış tutması ise dikkat çekti.
Denizli’nin Honaz, Tavas, Pamukkale ve Güney ilçeleri ile çevre illerde ceviz üreticilerinin mahsullerini alan şüpheliler, yaptıkları EFT ödemesini ise iptal etti. Üreticilerin ihbarları üzerine jandarmanın dedektifleri olarak bilinen Jandarma Suç Araştırma Timi (JASAT), geniş çaplı çalışma başlattı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor