Under Armour Bodrum Yarı Maratonu Tamamlandı
Bodrum Belediyesi'nin destekleriyle bu yıl 6'ncısı düzenlenen Under Armour Bodrum Yarı Maratonu her yaştan yüzlerce sporcunun katılımıyla tamamlandı.
Renkli görüntüler arasında devam eden maratonda sporcular kendi kategorilerindeki parkuru tamamlayarak Bodrum Belediye Meydanındaki bitiş noktasına ulaştı. Bitiş noktasına yaklaşan sporcular, Bodrum Bandosunun çaldığı marşlar ve vatandaşların destek tezahüratları altında maratonu tamamlamanın mutluluğunu yaşadı. Maratonu bitiren sporculara Bodrum Engelliler Sağlık Vakfı öğrencileri tarafından hazırlanan madalyalar takdim edildi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı