Ümit Milli Kadın Hokey Takımı'nın yarısı Muğlalı sporculardan oluştu
Türkiye Ümit Milli Kadın Hokey Takımı kadrosunda, Muğla'dan 9 sporcu yer aldı. CB Ege Yıldızları Spor Kulübü'nden 7, Köyceğiz Balı Spor Kulübü'nden ise 2 sporcunun milli takıma davet edilmesi, Muğla spor camiasında büyük sevinçle karşılandı.
Bu, milli takımın yarısının Muğla'dan olduğu anlamına geliyor. Bu bizim için büyük bir gurur. Özellikle Muğla Valimiz İdris Akbıyık, Muğla Büyükşehir Belediye Başkanımız Ahmet Aras, Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürümüz Kazım Açıkbaş'a teşekkür ederiz. Onların destekleriyle sporcularımızın hayatlarına bir dokunuş daha yapabildik.”
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor