'TURMEPA 30. Yıl Atık Alım Teknesi' Göcek'te Göreve Başladı
DenizTemiz Derneği/TURMEPA ve AISIN Otomotiv iş birliğiyle hayata geçirilen 'TURMEPA 30. Yıl' atık alım teknesi, Fethiye'nin Göcek mahallesinde düzenlenen törenle hizmete başladı.
Muğla’nın Fethiye ilçesine bağlı Göcek Mahallesi, 1 Ağustos 2025 tarihinde çevreci bir projeye daha ev sahipliği yaptı. DenizTemiz Derneği/TURMEPA ve AISIN Otomotiv iş birliğiyle hayata geçirilen “TURMEPA 30. Yıl” atık alım teknesi, düzenlenen törenle göreve başladı. Göcek D-Marin’de düzenlenen açılış törenine TURMEPA Yönetim Kurulu Başkanı Şadan Kaptanoğlu, AISIN Türkiye Başkanı Murat Ayabakan, Muğla Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Ömer Bolat, protokol üyeleri, çözüm ortakları ve çok sayıda davetli katıldı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor