Türkiye Yeşilay Cemiyeti Muğla Şubesi, Yeşilay gönüllülerine iftar verdi
Muğla'da Yeşilay gönüllüleri, düzenlenen iftar programında bir araya geldi.
Büyükşehir Belediye Başkanı Aras ise sahada fedakarlık gösteren gönüllülerle bir arada bulunmaktan mutluluk duyduğunu söyledi.
Ramazanın manevi atmosferinde bir arada bulunmanın önemli olduğunu belirten Aras, şöyle konuştu:
“14 yaşından 56 yaşına kadar sigara kullandım. Büyükşehir başkanı olup evlenmeye karar verdim. Kayınvalidem eğer sigara içiyorsan sana kız vermem dedi. Bu arada ben Yeşilay binasını ziyaret ettim. Yeşilay bize ata yadigarı mirastır. Burada YEDAM ekibiyle de görüştüm. Sigarayı bırakmak istiyorum dedim. YEDAM danışmanlarının da tenkitleriyle geçen yıl 15 Şubat'ta sigarayı bıraktım. Hem Yeşilay'dan hem kayınvalidemden Allah razı olsun. Ben bu bağımlılıktan kurtuldum.”
Bakmadan Geçme