Türkiye birincisi fotoğrafçıdan Fethiye'de iki anlamlı ziyaret
Muğla'nın Fethiye ilçesinde yaşayan fotoğraf sanatçısı Said Nuri Sargın, Türkiye Foto Muhabirleri Derneği tarafından düzenlenen 41. basın fotoğrafları yarışmasında '2026 Yılı Gökyüzünden Türkiye' kategorisinde Kayaköy fotoğrafı ile Türkiye birincisi olmasının ardından bir dizi ziyarette bulundu.
Birincilik ödüllü eserini takdim etti
Sargın, elde ettiği başarı sonrası ilk olarak İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya’yı makamında ziyaret etti. Ziyaret sırasında yarışmada birincilik kazanan eserini Kaya’ya takdim eden Sargın, sürece ilişkin bilgi verdi.
-
fethiye haberleri
-
fethiye İlçe milli eğitim müdürlüğü
-
fethiye kaymakamı fatih akkaya
-
Türkiye Foto Muhabirleri Derneği
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları