Trafo onarımı sırasında 2 personelin yüzü ve kolu yandı
Doğal gaz patlaması sonrasında ısınma ihtiyacının elektrikle karşılanmasından kaynaklı aşırı yüklenmeye bağlı olarak 4 gündür trafolarda yangın çıkmaya devam ediyor. İhbar üzerine trafo onarımına giden personellerden 2'si meydana gelen parlama neticesinde yaralandı.
Gaz kesintilerinin yaşanmasından sonra ısınma ihtiyacının elektrikle karşılanmasından kaynaklı aşırı yüklenmeye bağlı olarak 4 gündür trafolarda yangın çıkmaya devam ediyor. SEDAŞ ekipleri, bu gece de ihbar üzerine Darıca ilçesi Osmangazi Mahallesi İstiklal Caddesi'nde trafo onarımı için bölgeye gitti. Onarım esnasında meydana gelen parlama neticesinde Mücahit D. ve Adem Y. isimli 2 personel yüzünden ve kolundan yaralandı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor