• Haberler
  • Asayiş
  • Trafikte zikzak çizerek ilerledi, hem alkollü hem firari çıktı

Trafikte zikzak çizerek ilerledi, hem alkollü hem firari çıktı

Aydın'ın Nazilli ilçesinde trafikte zikzaklar çizerek ilerleyen elektrikli motosiklet sürücüsü polis ekiplerince yakalandı. Ayakta durmakta güçlük çeken ve 250 promil alkollü olduğu belirlenen sürücünün ayrıca 2 yıl kesinleşmiş hapis cezasıyla arandığı ortaya çıktı. Şahsa 133 bin TL para cezası da kesilirken, sorulara verdiği cevaplar ise dikkat çekti.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!