Trafikte zikzak çizerek ilerledi, hem alkollü hem firari çıktı
Aydın'ın Nazilli ilçesinde trafikte zikzaklar çizerek ilerleyen elektrikli motosiklet sürücüsü polis ekiplerince yakalandı. Ayakta durmakta güçlük çeken ve 250 promil alkollü olduğu belirlenen sürücünün ayrıca 2 yıl kesinleşmiş hapis cezasıyla arandığı ortaya çıktı. Şahsa 133 bin TL para cezası da kesilirken, sorulara verdiği cevaplar ise dikkat çekti.
Olay, Pınarbaşı Mahallesi'nde meydana geldi. Cadde üzerinde 09 ASJ 015 plakalı elektrikli motosiklet ile kontrolsüz şekilde zikzaklar çizerek ilerleyen şahsı gören vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine harekete geçen ekipler, sürücünün peşine düştü. Şüpheli sürücü, Pınarbaşı Mahallesi 118 Sokak üzerinde Nazilli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince önü kesilerek durduruldu. Yapılan kontrolde ayakta durmakta dahi zorlandığı görülen ve 250 promil alkollü olduğu belirlenen sürücünün yapılan sorgusunda ise çeşitli suçlardan kesinleşmiş 2 yıl hapis cezasıyla arandığı tespit edildi.
Bakmadan Geçme