Trabzonspor-Fenerbahçe Maçında Koridorda Neler Yaşandı? Osayi-Samuel Bayılmış!
Fenerbahçe'nin, Trabzonspor'u 3-2 mağlup ettiği karşılaşma sonrasında çıkan olayların yankıları sürüyor. Maç sonunda Trabzonsporlu taraftarlar sahaya girmiş ve Fenerbahçeli bazı oyuncularla kavga etmişti. Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, olaylı maçta koridorlarda neler yaşandığını anlattı.
Futbolcularının maç sonunda sevincinin doğal olduğunu söyleyen Kartal; “Bu sevincin tahrik olduğunu söylüyorlar. Kadıköy’de 23 maç yenilmediğimiz, namağlup olduğumuz bir dönemde Trabzonspor bizi yendi. Sevinçten kalecilerini havaya attılar. Kazandılar, sevinmekte haklılar. O gün tek bir olay çıktı mı? Trabzon’daki maçta da biz kazandık ve oyuncularımız sevindi. Neden bundan gocunuyorsunuz?” ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor