Tır, hastane otoparkına daldı: Sürücü alkollü çıktı, araçta ise uyuşturucu bulundu
Acil servisin otoparkına dalan tırın sürücüsünün alkollü olduğu tespit edilirken, araçta yapılan aramada ise uyuşturucu ele geçirildi.
Kocaeli'nin Darıca ilçesinde acil servisin otoparkına dalan tırın sürücüsünün alkollü olduğu tespit edilirken, araçta yapılan aramada ise uyuşturucu ele geçirildi. Kaza, dün akşam saat 23.00 sıralarında Fevzi Çakmak Mahallesi'nde bulunan Darıca Farabi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin acil servis otoparkında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Arif B. (35) idaresindeki 34 KVN 407 plakalı tır, kontrolden çıkarak otoparka daldı.
Bakmadan Geçme
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’