Tıp Fakültesi öğrencileri 'lösemili' çocuklara dikkat çekti
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Tıp Fakültesi bünyesindeki '1 Çocuk 1 Dilek Muğla' topluluğu, Lösemili Çocuklar Haftası kapsamında Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde anlamlı bir farkındalık ve destek etkinliği düzenledi.
Anlamlı etkinliğe hastane yönetimi de destek verirken, Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekim Yardımcısı Doç. Dr. Ercan Saruhan ile Destek ve Kalite Yönetim Ekibi standı ziyaret etti. Doç. Dr. Saruhan, gönüllülerin değerli çalışmalarını takdirle karşıladıklarını söyleyerek "Lösemiyle mücadelede sadece tıbbi tedavi değil, moral vermek de çok önemli. Bu anlamlı etkinliğe katkı sunan tüm gönüllü öğrencilerimize ve ekibimize teşekkür ediyorum" dedi.
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
-
Tıp Fakültesi
-
1 Çocuk 1 Dilek Muğla
-
Lösemili Çocuklar Haftası
-
Eğitim ve Araştırma Hastanesi
-
destek etkinliği
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor