Tıp Fakültesi öğrencileri 'lösemili' çocuklara dikkat çekti
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Tıp Fakültesi bünyesindeki '1 Çocuk 1 Dilek Muğla' topluluğu, Lösemili Çocuklar Haftası kapsamında Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde anlamlı bir farkındalık ve destek etkinliği düzenledi.
Lösemili Çocuklar Haftası dolayısıyla Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Tıp Fakültesi gönüllü öğrencileri, Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde tedavi gören çocukların yüzünü güldürdü. "1 Çocuk 1 Dilek Muğla" öğrenci topluluğu, hastanede kurduğu stantta, hem çocuklara moral verdi hem de lösemi farkındalığına dikkat çekti. Hastanede açılan stantta, gönüllü öğrenciler çocuklarla birebir ilgilenerek resim boyama etkinliği düzenledi.
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
-
Tıp Fakültesi
-
1 Çocuk 1 Dilek Muğla
-
Lösemili Çocuklar Haftası
-
Eğitim ve Araştırma Hastanesi
-
destek etkinliği
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret