Tıp Fakültesi öğrencileri 'lösemili' çocuklara dikkat çekti
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Tıp Fakültesi bünyesindeki '1 Çocuk 1 Dilek Muğla' topluluğu, Lösemili Çocuklar Haftası kapsamında Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde anlamlı bir farkındalık ve destek etkinliği düzenledi.
Lösemili Çocuklar Haftası dolayısıyla Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Tıp Fakültesi gönüllü öğrencileri, Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde tedavi gören çocukların yüzünü güldürdü. "1 Çocuk 1 Dilek Muğla" öğrenci topluluğu, hastanede kurduğu stantta, hem çocuklara moral verdi hem de lösemi farkındalığına dikkat çekti. Hastanede açılan stantta, gönüllü öğrenciler çocuklarla birebir ilgilenerek resim boyama etkinliği düzenledi.
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
-
Tıp Fakültesi
-
1 Çocuk 1 Dilek Muğla
-
Lösemili Çocuklar Haftası
-
Eğitim ve Araştırma Hastanesi
-
destek etkinliği
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı