TEOG DA BAŞARILI OLAN ÖĞRENCİLER ALTINLA ÖDÜLLENDİRİLDİ
Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sınavı olan TEOG'da başarılı olan öğrenciler okul idaresi tarafından altınla ödüllendirildiler.
Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sınavı olan TEOG’da başarılı olan öğrenciler okul idaresi tarafından altınla ödüllendirildiler. Fethiye Merkez Atatürk Ortaokulu TEOG’da tam puan alarak Türkiye birinciliğine giren 8. sınıf öğrencileri Arda Güven, Saim Gökçöl, Fetih Doğaç Güven, Hasan Doğuhan Ceylan ve Ozan Tuna Yakar için tören düzenledi. Öğretmenler ve velilerinde katıldığı törende Okul müdürü Ali Koyuncu öğrencileri tebrik ederek okulundan 5 öğrencinin tam puan alarak Türkiye birinciliğine girdiklerini söyledi. Öğrencilere başarıları nedeniyle birer çeyrek altın takılıp ödüllendirildi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı