Temizlik sonrası doğa canlandı, flamingolar ve pelikanlar geri döndü
İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından son dönemde İzmir Körfezi'nde yapılan dip tarama çalışmaları sonucunda denizin yeniden maviye döndüğü görüldü. Denizin temizlenmesiyle birlikte karabatak, flamingo, pelikan ve bazı kuş türleri körfezi renklendirdi.
Çalışmalar yapılmasa denizin şu hale gelmesi biraz zordu. Şu anda gayet iyi, koku yok, rahat rahat herkes gezebiliyor. Burası piknik alanı. Ben sahilden yaklaşık 4-5 kilometre içeride yaşıyorum. Denizden rüzgar geldiği zaman ölü balıkların kokusu bizim o taraflara kadar gelebiliyordu. Ama şimdi çalışmalar yapıldı temizlendi. Şu anda körfez gayet iyi durumda” diye konuştu.
-
izmir körfezi
-
dip tarama çalışmaları
-
deniz temizliği
-
karabatak
-
flamingo
-
pelikan
-
izmir büyükşehir belediyesi
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor