Telefonla konuşuyordu, şerit ihlali yapıp yayaya çarptı
Bodrum'da telefonla konuşarak araçların arasından geçmeye çalışan yayaya motosikletin çarpması sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı. Kaza anı, trafikteki bir aracın kamerasına yansıdı.
Kaza, akşam saatlerinde Konacık Atatürk Bulvarı’nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Yeni Hastane Kavşağı ışıklarında bekleyen araçların arasından telefonla konuşarak yolun karşısına geçmeye çalışan yayaya, iddiaya göre süratli bir şekilde emniyet şeridinde seyreden motosiklet çarptı. Çarpma sonucu yaya yere düşerken, devrilen motosikletten düşen sürücü de kaldırıma doğru savruldu. Kazada hem motosiklet sürücüsü, hem de yaya yaralandı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret