Tek bir ihbar hayatını değiştirdi
Kocaeli'de dolandırıcılara evini kaptıran ve tek başına yaşam mücadelesi veren KOAH hastası 75 yaşındaki Selami Güzeller'in hayatı, Büyükşehir Belediyesi'ne gelen bir ihbarla tamamen değişti.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı'na bağlı ekipler, bir ihbar üzerine ileri düzey KOAH hastası olan, işitme ve görme kaybı yaşayan Selami Güzeller'in zorlu yaşam şartlarını tespit etti.
Eşini ve ablasını kaybetmiş, çocuğu bulunmayan Güzeller'in, geçmişte dolandırıcılık nedeniyle evini kaybettiği ve geçici olarak bir komşusunun evinde yaşadığı belirlendi. Durumun ortaya çıkmasının ardından harekete geçen Büyükşehir Belediyesi, Güzeller için çok yönlü bir destek seferberliği başlattı.
Bakmadan Geçme
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’