• Haberler
  • Asayiş
  • Sürücüsüz araç trafiğe çıktı, kaza böyle geldi

Sürücüsüz araç trafiğe çıktı, kaza böyle geldi

Bursa'da park halindeki bir otomobil, el freni çekilmeyince bir süre sonra kendi kendine hareket ederek ana yola çıktı. Kendiliğinden hareket eden sürücüsüz otomobil 3 aracı teğet geçti ancak ana yola çıkınca bir otomobil ona çarptı. O anlar güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!