- Haberler
- Asayiş
- Şüpheli şekilde ölen kadının camdan atlayan kocası: 'Sahurda balık yiyip ayran içmiştik ondan zehirlenmiş olabilir'
Şüpheli şekilde ölen kadının camdan atlayan kocası: 'Sahurda balık yiyip ayran içmiştik ondan zehirlenmiş olabilir'
Eskişehir'de evinde cansız bedeni bulunan kadının 7'nci kattan atlayarak hastanelik olan kocası Mehmet K.'nın, 'Sahurda balık yiyip ayran içmiştik ondan zehirlenmiş olabilir' dediği iddia edildi.
"Adamın düşme sesine uyandık"
Mehmet K.'nın komşusu Engin Sahur, olay anını anlatarak, "Gürültüye uyandık, bayağı bir yüksek gürültü geldi. Dedik herhalde çocuklar düştü. Çünkü apartmanda hep çocuklar var. Baktık hiçbir yerde bir şey yok. Arka tarafta bir sundurma var birinci katın. Onun üzerine düşmüş. Eşine haber verdiniz mi falan diye konuşuldu. Meğer eşi de ölmüş" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor