• Haberler
  • Spor
  • Süper Lig'de penaltılarda zirvede 3 takım var

Süper Lig'de penaltılarda zirvede 3 takım var

Trendyol Süper Lig'de geride kalan haftalarda 44 kez penaltı noktasına gidildi. En fazla penaltı kullanan takımlar 5'er kez ile Samsunspor, Adana Demirspor ve Beşiktaş oldu.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!