STS Bodrum, 2900 deniz mili yolculuğunun ardından Bodrum'a döndü
Cumhuriyet'in ilk yelkenli okul gemisi STS Bodrum, 2900 deniz millik Birleşmiş Milletler Okyanus Konferansı (UNOC) yolculuğunu tamamlayarak Bodrum'a döndü.
Muğla Büyükşehir Belediyesinin uluslararası tanıtım çalışmaları kapsamında, Bodrum ve Karya Bölgesi Kültür Sanat ve Tanıtma Vakfı (BOSAV) ve Maximiles Black The Bodrum Cup işbirliğiyle yolculuğun gerçekleştirildiği belirtilen açıklamada, "Hem Türkiye'nin denizcilik mirasını tanıtıyor hem de çevresel sorunlara yönelik farkındalığı uluslararası platforma taşıyoruz.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret