Şofbenden sızan gazdan ölen 18 yaşındaki Şebnem toprağa verildi
Polis memurunun 18 yaşındaki kızı, banyodaki şofbenden sızan gazdan zehirlenerek hayatını kaybetti. Genç kızın cenazesinde gözyaşları sel oldu.
Karadeniz Ereğli ilçesinde polis memuru Özcan Çetinkaya'nın 18 yaşındaki Şebnem Çetinkaya, babaannesinin Gülüç’teki evinde kaldığı sırada banyodaki tüplü şofbenden sızan gazdan zehirlenerek yaşamını yitirdi.
Olay, öğleden sonra Gülüç mevkiindeki evde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre; banyo yapmak için içeri giren Şebnem Çetinkaya, uzun süre dışarı çıkmayınca durumdan şüphelenen aile bireyleri kapıyı açarak içeri girdi. Genç kızın baygın halde yerde yattığını gören yakınları durumu hemen sağlık ekiplerine bildirdi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı