SMS Geldiyse Şaşırmayın! Elektrik faturalarında kalem kalem gösterilecek
Nisan ayı itibarıyla elektrik faturalarında bir yenilik hayata geçti. Artık tüketiciler, sadece kullandıkları elektrik miktarını değil, aynı zamanda bu tüketimin ne kadarının devlet tarafından sübvanse edildiğini de görebilecek. Enerji tüketicilerine gönderilen bilgilendirme SMS'lerinde, elektrik bedelinin yanı sıra devlet katkısı da ayrı bir kalem olarak yer alıyor.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nın uygulamaya aldığı bu sistem, özellikle dar gelirli vatandaşların enerjiye erişimini kolaylaştırmayı amaçlıyor. Elektrikte yıllık 5 bin kilovatsaatin altında tüketim yapan konut aboneleri için devlet desteği sunulurken, doğal gazda ise tüm konut kullanıcıları bu sübvansiyondan yararlanıyor.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor