- Haberler
- Güncel
- Sıfır atığa dikkati çekmek için çöpten topladıkları atıklardan enstrüman yapıp konser verdiler
Sıfır atığa dikkati çekmek için çöpten topladıkları atıklardan enstrüman yapıp konser verdiler
Muğla'nın Marmaris ilçesinde düzenlenen Marmaris Yeni Yıl Festivali'nde temizlik işçileri, sıfır atığa dikkati çekmek için çöpten topladıkları atıkları enstrüman yapıp konser verdi.
Bazı şarkıların sözlerini değiştirerek sıfır atık vurgusu da yapan "Sıfır Atık Orkestrası" hem çalıp hem söylerken sıfır atık bilincine dikkati çekti.
Temizlik işçilerinin sahne performansını izleyen Marmaris Belediye Başkanı Acar Ünlü, işçilere teşekkür etti.
Ünlü, "Bu işler yürekten yapılınca, nasıl Marmaris bu kadar temiz oluyorsa ki ellerine sağlık, yürekten yapılınca bu kadar güzel çok lezzetli de bir iş çıktı" dedi.
Bakmadan Geçme
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'
Meteoroloji'den Fethiye İçin Sıcak Hava Uyarısı: Termometreler 37 Dereceyi Gösterecek
Osman Çıralı Adaylığını FRT TV Canlı Yayınında Açıkladı
Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği’nden Seydikemer’de Hayırlı Olsun Ziyaretleri