Sıcakların 45 dereceyi bulmasına dayanamayınca, iş yerine not asıp tatile çıktı
Hatay'da 45 dereceyi bulan hava sıcaklığına dayanamayan esnaf, 'Aşırı sıcaktan bunaldım, yaz boyunca çalışmayacağım. Eylülde görüşürüz' ifadelerinin yer aldığı notunu iş yerine asarak tatile çıktı.
“Çok kişinin dikkatini çekiyor, yakında başkaları da aynı şeyi yaparsa şaşırmayacağız”
Komşusunun iş yerine not asarak tatile çıktığını söyleyen esnaf 53 yaşındaki Alirıza Özsöz, "Komşum haklı, hava çok sıcak. Gerçekten yolda yürünmüyor, durulmuyor. Sıcaktan dolayı beynimiz yanacak durumda ve komşumu haklı görüyorum. İlk defa böyle bir şeyle karşılaşıyoruz. Biraz da komik oldu ama gerçekten iş yeri kapalı. Çok kişinin dikkatini çekiyor, yakında başkaları da aynı şeyi yaparsa şaşırmayacağız" dedi.
-
hatay sıcak hava
-
esnaf tatile çıktı
-
kırıkhan hava durumu
-
eylülde görüşürüz notu
-
iş yeri kapalı sıcaklık
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret