Seyir halinde alev topuna döndü, yangın ormana sıçramadan söndürüldü
Muğla'nın Marmaris ilçesi Osmaniye Mahallesi'ne bağlı Sarnıç mevkiinde seyir halinde olan otomobilde bir anda yangın çıktı. Alevler, ekiplerin hızlı müdahalesi ile ormana sıçramadan kontrol altına alındı.
Bakmadan Geçme
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor
Bir aylık aranın ardından belediyede ilk mesai: 'Fethiye'ye hizmet etmeye devam edeceğiz'
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Yatağan'da Yüksek riskli hastaya bölgesel anastezi ile operasyon
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü