Seydikemerspor'da Hedef BAL Ligi
Seydikemer Belediye Başkanı ve Seydikemerspor Kulüp Başkanı Önder Akdenizli, 2024-2025 sezonu Süper Amatör Lig'de mücadele edecek olan Seydikemerspor'un futbolcuları ve teknik ekibiyle bir araya gelerek önemli açıklamalarda bulundu.
“Takımın Hedefi: BAL Ligi”
Başkan Önder Akdenizli, yaklaşan sezonda Seydikemerspor’un hedefinin net olduğunu belirtti: BAL (Bölgesel Amatör Lig) Ligi’ne yükselmek. 28 Ekim’de oynanacak olan sezonun ilk maçı öncesi Başkan Akdenizli, "2024-2025 sezonu Süper Amatör Lig’de Seydikemerspor forması altında mücadele edecek sporcularımız ve teknik heyetimizle bir araya geldik. Takımımıza Süper Amatör Lig’de başarılar diliyor ve hedefimiz olan BAL Ligi yolunda emin adımlarla ilerlemelerini temenni ediyoruz" dedi.
-
seydikemer haberleri
-
seydikemerspor
-
Seydikemerspor Kulüp Başkanı Önder Akdenizli
-
20242025 sezonu
-
hedef BAL ligi
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı