Seydikemerspor'da Güven Tazeleyen Başkan Akdenizli, 'Hedefimiz Bal Ligi'
Seydikemerspor Kulübü Başkanı B. Önder Akdenizli, tek aday olarak girdiği Olağan Genel Kurul'da tekrar başkanlığa seçildi.
Seydikemerspor'u Bal Ligine çıkarmak için gerekli tüm çalışmaları yapacaklarını söyleyen Akdenizli, “Bu kulüp 1978 yılında Mehmet Günay tarafından kurulmuş ve Seydikemer halkına miras kalmıştır. Bize düşen görev bu mirasa sahip çıkmak ve onu gelecek nesillere aktarmaktır. Muğla ilimizi Süper Lig'de şu anda Bodrumspor temsil ediyor. Fethiyespor 2. Lig'de temsil ediyor. Neden ilerleyen yıllarda Seydikemerspor da bu liglerde top koşturmasın?” şeklinde konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret