Seydikemerspor Başkanı Akdenizli'den Net Hedef
Seydikemerspor Başkanı Önder Akdenizli, önemli bir maçın ardından yaptığı açıklamalarla takımın hedefinin BAL ligi olduğunu vurguladı. Akdenizli, 'Bölgenin 2 tane güçlü takımı karşı karşıya geldik ve çok güzel bir sahada oyun oldu.' diyerek maçın kalitesine vurgu yaptı.
Seydikemerspor Başkanı Önder Akdenizli, Seydikemer halkının desteğine ve bu başarının onlar için önemine değinerek, "İnşallah hedefimiz bu yıl BAL Ligi. Bizim Seydikemer halkımız işte gördüğünüz gibi bu halk bunu hak ediyor. Onun için biz üzerimize düşeni yapacağız." şeklinde konuştu. Başkan Akdenizli tarafından yapılan bu açıklama, Seydikemerspor’un sadece bir futbol takımı olmadığını, aynı zamanda bir topluluk ve Seydikemer için önemli bir temsil aracı olduğunu gösteriyor.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Motosiklet Sürücülerine Uyarı: Jokey Kaskına Ceza Var, Güvenli Kask Hayat Kurtarıyor
AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Kadir Sarıhan’dan Babalar Günü Mesajı
Fethiye'de Denize Atlarken Ağır Yaralanan Gençten Acı Haber
Göcek’te Kasaplar Yaz Sezonuna Hazır: Yatlar ve Tatilciler İçin Geniş Ürün Yelpazesi
Fethiye'de kapı gıcırtısı kavgasında hayatını kaybeden baba toprağa verildi
Valilikten Marmaris yangını sonrası kritik uyarı: 'Yangınların büyük kısmı insan kaynaklı'