Seydikemerspor, BarBunn Bistro'da Birlik ve Beraberlik İçinde Buluştu
Seydikemerspor yönetimi, teknik heyet ve futbolcular, BarBunn Bistro'da bir araya gelerek moral depoladı.
Şampiyonluğa Doğru Birlikte Yürüyoruz
Seydikemerspor yönetimi yaptığı paylaşımda, "Birlik ve beraberlik içinde Seydikemerspor’umuzla şampiyonluğa yürüyoruz" diyerek, takımın şampiyonluk yolundaki azim ve kararlılığını bir kez daha dile getirdi. Takımın hedefi, sadece başarıyı kazanmak değil, aynı zamanda taraftarlarıyla birlikte büyümek ve kulübü daha da ileriye taşımak. Seydikemerspor, bu hedefle ilerlemeye devam ederken, taraftarlarının desteğini de yanına alarak şampiyonluğa ulaşmak için tüm gücünü sahada gösterecek.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti