SEYDİKEMERDE KANALBAŞI YOLU ASFALTLANDI
İçme suyu çalışmaları sebebiyle bozulan Seydikemer ilçe merkezindeki yollar bir bir yenilenerek ulaşıma açılıyor.
İçme suyu çalışmaları sebebiyle bozulan Seydikemer ilçe merkezindeki yollar bir bir yenilenerek ulaşıma açılıyor. Seydikemer Belediyesi tarafından önce İnönü Caddesi ardından Yüksel Özden Caddesi, yeni ilçeye yakışır bir biçimde yenilenerek kısa bir süre önce ulaşıma açıldı. Seydikemer’de yine ilçe merkezinde önemli ulaşım güzergahlarından biri olan Kanal-1, Kanal-2, Kanal-3 sokakları ile Antalya Karayolu yan yolu da dahil olmak üzere Gerişburnu Sanayi Sitesi çevresindeki sokaklar da asfaltlanarak ulaşıma açıldı. Yapılan asfalt çalışması civarda yaşayan mahalle sakinleri ile sanayi sitesi esnafı tarafından büyük bir memnuniyetle karşılanırken, yaklaşık 6 kilometreyi bulan asfaltlama işleminde 85 kamyon mıcır ve filler malzemesinin kullanıldığı öğrenildi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı