Seydikemer Saklıkent'te Çıkan Yangın Büyümeden Kontrol Altına Alındı
Muğla'nın Seydikemer ilçesine bağlı Saklıkent bölgesinde çıkan orman yangını, ekiplerin hızlı müdahalesi sayesinde büyümeden kontrol altına alındı.
Ekipler, hem havadan hem de karadan yaptığı koordineli müdahaleyle alevlerin yayılmasını önledi. Yangın, kısa sürede kontrol altına alınarak tamamen söndürüldü. Yangının çıkış nedeni ile ilgili incelemeler devam ederken, olayda herhangi bir can kaybı ya da yerleşim yerlerinde zarar meydana gelmediği öğrenildi.
-
saklıkent orman yangını
-
seydikemer yangın
-
muğla orman müdürlüğü
-
yangın söndürme çalışmaları
-
orman yangını müdahalesi
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor