Seydikemer'in doğal gaz hayali gerçeğe dönüşüyor
Seydikemer ilçesinde doğal gaz altyapı çalışmaları hızla devam ediyor. Belen Mahallesi, Cumhuriyet Mahallesi ve Gerişburnu Mahallesi'nde doğal gaz boru hatları konut ve iş yerlerine bağlanırken, Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli çalışmaları yerinde inceledi.
Doğal gaz yatırımının Seydikemer için önemli bir hizmet olduğunu vurgulayan Başkan Akdenizli, projeye destek verenlere teşekkür ederek, “Bu önemli yatırımın ilçemize kazandırılmasında başta Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanımız Alparslan Bayraktar’na, Muğla Milletvekillerimiz Yakup Otgöz ve Kadem Mete’ye, il ve ilçe başkanlarımıza teşekkür ediyorum. Seydikemer’imize hayırlı olsun” diye konuştu.
-
Seydikemer
-
doğalgaz
-
altyapı çalışmaları
-
Muğla Milletvekilleri
-
Yakup Otgöz
-
Kadem Mete
-
Seydikemer Belediye Başkanı Bayram Önder Akdenizli
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı