Seydikemer'e Değer Katan Nikâh Salonu Büyük Beğeni Topluyor
Seydikemer Belediyesi tarafından ilçeye kazandırılan modern Nikâh Salonu, vatandaşlardan tam not almaya devam ediyor. Geniş, ferah ve şık mimarisiyle dikkat çeken salon, hayatlarının en özel gününü yaşayan çiftlere unutulmaz anlar yaşatırken, Seydikemer'e yakışan bir hizmet olarak öne çıkıyor.
Nikâhlarını Seydikemer Belediyesi Nikâh Salonu’nda kıydıran damat Selçuk Veli Çetin, salonun beklentilerinin çok üzerinde olduğunu belirterek, “Eşimle birlikte nikâhımızı bu güzel ve anlamlı günde kıydırmak istedik. İlk defa buraya geldim ve böyle güzel bir nikâh salonu olduğunu düşünmüyordum. Çok nezih ve çok şık bir salon olmuş. İlçemize böyle bir değer kazandıran Başkanımız B. Önder Akdenizli ve ekibine teşekkür ediyorum” dedi.
Bir diğer çiftin damat adayı Necati Ali Koçar ise salonun ekonomik açıdan da vatandaşlara büyük kolaylık sağladığını ifade ederek, “Bu nikâhı başka bir salonda kıydırmak isteseydim çok daha yüksek maliyetlerle karşılaşacaktım. Belediyemizin sunduğu bu hizmet sayesinde hem güzel bir ortamda nikâhımızı gerçekleştirdik hem de bütçemizi zorlamadık. Başkanımız Önder Akdenizli’ye gönülden teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Bakmadan Geçme